wtorek, 21 lutego 2017

Dzień dobry :)

zaskoczyliście mnie! po umieszczeniu pierwszego posta dostałam wiele wiadomości z gratulacjami. Dziękuje że mnie wspieracie i jesteście ciekawi tego co opublikuje. Mam jeszcze więcej motywacji do tego aby pisać i publikować nowe posty. Szykuje dla  was coś interesującego ale nie będę jeszcze mówiła o co chodzi, zostawię was w niepewności :) a w dzisiejszym poście przybliżę wam moją dietę. Zacznijmy od śniadania : Omlet na mące gryczanej z masłem orzechowym i malinami💕💕

Składniki:

Mąka gryczana - 2 łyżki
Kakao - mała łyżeczka
Przyprawa do piernika - szczypta dla smaku
Jajka - 3 sztuki

Sól himalajska
Olej kokosowy - łyżeczka
Masło orzechowe Go On
Mrożone Maliny Hortex

Sposób przygotowania:
połączyć suche składniki i wymieszać z samymi żółtkami. Białka z dodatkiem soli himalajskiej ubijamy na sztywno. Później łączymy wszystko na gładką masę. Smażymy na oleju kokosowym :) dodatki według uznania ja lubię omlet z masłem orzechowym i malinami. Polewa od Real Pharm "chocolate ice cream zero" Smacznego ;)



2 komentarze:

  1. Pierwszy! :D (ten co pomogl stworzyc naglowek)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko żeby ktoś mi to jeszcze przyrządził i podał xd

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Madlen by Magdalena Trela , Blogger