niedziela, 26 lutego 2017

Keratynowe prostowanie, krok po kroku

Dobry wieczór, ostatnio miałam okazje testować kosmetyki do keratynowego prostowania włosów! Jestem zachwycona, zabieg się udał. Nie wiedziałam że uzyskam aż tak świetny efekt. Całość trwała ok 2h i wcale nie żałuje że poświeciłam ten czas! Moje włosy są ogólnie proste, jednak końcówki się podkręcają :( a gdy jest wilgotne powietrze to muszę je co chwile prostować :( każde pasmo wywija się w swoją stronę😕. Robiłam taki zabieg u fryzjerki i zapłaciłam majątek 😟 Dlatego tez postanowiłam spróbować samodzielnie. 
 Cel zabiegu: odbudowanie zniszczonych włosów i odżywienie ich.
Trwałość zabiegu: Efekt utrzymuje się od 3 do 6 miesięcy. Włosy po umyciu i wysuszeniu od razu są idealnie proste. Pożegnacie się z prostownicą :) 
Pielęgnacja: po takim prostowaniu ważna jest pielęgnacja włosów aby efekt utrzymał się jak najdłużej. Należy stosować kosmetyki bez soli i parabenów. Ja używam Delia Cameleo.
Zobaczcie efekty mojej pracy ;)



8 komentarzy:

  1. Super efekt! napewno spróbuje na swoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak chcę:) M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zastaw zamówiłas przez internet? Ja czytałam teraz sposób użycia i tam pisze że jak się założy folie to trzeba pozostawic pod ciepłem a ty jak to zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw zamówiony na Allegro. Nie trzeba zakładać folii. nakładasz preparat z białej butelki na całe włosy czekasz 20 min a pozniej wgrzewasz go prostownica

      Usuń
  4. Dzieki fajne to tylko szkoda że tyle schodzi ��ale wypróbuję to bo też mam ten sam problem z włosami .

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha a jeszcze się chciałam zapytać o ten szampon delia to masz jakiś konkretny do rodzajow włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o delie to używam serie do włosów zniszczonych to sa takie biało czarne buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Madlen by Magdalena Trela , Blogger