czwartek, 8 lutego 2018

Mezoterapia bezigłowa

Kochani!! Wracam na bloga.



Ostatnio pogoda nie rozpieszcza naszej skóry, ciągle zmiany temperatury powodują że jest narażona na przesuszenie i odwodnienie. U mnie dodatkowym minusem było zapalenie krtani. Po prawie tygodniowej chorobie (i antybiotyku) w ogóle nie mogłam nawilżyć skóry twarzy. Dlatego postanowiłam wybrać sie na zabieg mezoterapii bezigłowej do kosmetologia profesjonalna.
Jestem zachwycona! ponieważ już po jednym zabiegu skóra jest gładsza, świetlista i lepiej napięta.
Jest to nieinwazyjny zabieg mający na celu wprowadzenie odpowiedniego koktajlu/serum w głąb skóry. Przyjemny masaż z wykorzystaniem ultradźwięków i fali elektroterapeutycznej.
Serdecznie polecam. Jak wasz tłusty czwartek? u mnie liczba pączków wyniosła aź 3 sztuki :D  
Miłego wieczoru

 
 










5 komentarzy:

  1. Jest wiele zabiegów które mogą pomóc w poprawie stanu skóry, ale wg. mnie mezoterapia igłowa to chyba jeden z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mezoterapii igłowej sie troche boje :(

      Usuń
  2. Bardzo mi przykro że miała Pani taki duży problem jak trudności z nawilżeniem skóry.pani chłopak z kolei miał problem ze zdrowiem dziecka.razem wspólnie z tymi problemami się uporaliście. Szkoda tylko że problemem nie były puste łóżeczka po dzieciach ich zabawki ubranka które wciaz mieliście na oczach. Ah ta nieszczęsna Pani skóra. Dobrze ze juz się naprawila- Jest się faktycznie czym zachwycać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Profesjonalne urządzenie do mezoterapii, które sprawdzi się doskonale w salonie kosmetycznym można znaleźć na stronie intranetowej https://n-symbiosis.com/kategoria-produktu/urzadzenia-medyczne-i-kosmetyczne/mezoterapia-urzadzenia/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś próbował tego zabiegu? Podzielcie się swoimi opiniami!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Madlen by Magdalena Trela , Blogger